Zákazníci se o nákupu rozhodují daleko dříve, než si myslíte. Strategie See - Think - Do - Care vám pomůže pochopit, jak váš zákazník přemýšlí a kdy byste jej měli začít oslovovat, abyste vydělali maximum.
SEE
V první fázi oslovujete největší skupinu lidí. Vaším cílem je dostat se těmto lidem do povědomí.
THINK
V druhé fázi se zaměřujete na skupinu lidí, kteří již nějakým způsobem uvažují nad využitím služeb či koupí produktů, které nabízíte. Vaším cílem je v tuto chvíli nabídnout zákazníkovi takový obsah, který mu pomůže s jeho rozhodováním.
DO
Zákazník je již přesvědčen, že o službu či produkt má zájem a řeší "pouze" to, kde nakoupí. Proto ho musíte přesvědčit, že má využít právě vašich služeb.
CARE
O své zákazníky byste měli pečovat tak, aby měli důvod vrátit se v případě dalších nákupů právě k vám. Řekli jsme si, že ve fázi SEE je největší skupina lidí.
Představte si všechny fáze dohromady jako trychtýř, přičemž nejvíce lidí se nachází ve fázi SEE a nejméně ve fázi CARE.
Pro ještě lepší představu si přehrajte přednášku od Marka Prokopa, která vám ukáže, jak je strategie STDC důležitá. https://www.youtube.com/watch?v=m0JkSym0Jg4
Job obsahuje:
- Představení frameworku STDC.
- Vytvoření strategie přímo pro váš byznys.
Neobsahuje samotnou realizaci navrhovaných aktivit, od toho jsou tu mé jiné joby.