Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!

Psaní reklamace, claims, reklamační řízení

FULL SCREEN

Prodejce potřebuje upřesnit pár věcí, než Job zakoupíte. Lépe tak dokáže uzpůsobit cenu a kvalitu vaší představě.

Jak postupovat:
1. klikněte na POPTAT JOB
2. specifikujte své požadavky a přání
3. prodávající stanoví cenu a termín
4. emailem vás upozorníme, že Job je připraven k nákupu

Poptat za 242 Kč/hod.
Cena bez DPH 200 Kč.

Informace o Jobu

Reklamace Vás zahlcují nebo se jich prostě chcete efektivně zbavit a předat na jiného?

Pracuji i o víkendu!!

 

Mohu Vám vypomáhat on-line, co bude potřeba jako efektivní asistetka/ specialista.
Claims Specialist je klíčovou osobou pro efektivní a hladké vyřizování reklamací. Práce zahrnuje širokou škálu úkolů, které se liší v závislosti na konkrétní společnosti a jejím zaměření.

 

Mezi hlavní úkoly reklamační asistentky patří (ale vy mi upřesníte, o čem to je u Vás):

  1. Příjem a evidence reklamací: e-mailemči jiným kanálem ve vašerm systému.
  2. Zaznamenám veškeré relevantní informace o reklamaci do interního systému.
  3. Vydám klientovi potvrzení o přijetí reklamace.
  4. Komunikace se zákazníky písemně online a poskytnu zákazníkům informace o průběhu reklamace.
  5. Odpovídám na dotazy a řeším případné problémy.
  6. Udržuji pozitivní a profesionální vztah se zákazníky.
  7. Zpracování reklamací včetně prověření oprávněnosti reklamace.
  8. Zajišťuji potřebné podklady pro vyřízení reklamace.
  9. Koordinuji písemně spolupráci s ostatními odděleními (např. servis, logistika, účtárna).
  10. Navrhuji řešení reklamace v souladu s platnými předpisy a interními směrnicemi.
  11. Vedu evidenci reklamací a zpracovávám statistiky.
  12. Připravuji podklady pro vyúčtování reklamací.
  13. Víkend či večer pro mě není konec pracovní doby.


Další možné činnosti:

Mohu se podílet na zlepšování reklamačního procesu.
Mohu online školit nové zaměstnance v oblasti reklamačního řízenínebo být naopak k ruce jinému oddělení.

 

Důležité vlastnosti reklamační asistentky, která nabízím:

  • Komunikační dovednosti
  • Schopnost řešit problémy
  • Organizační schopnosti
  • Znalost platných předpisů a interních směrnic
  • Empatie a trpělivost
  • Odolnost vůči stresu

Hodinová mzda je návrh, lze si domluvit jiný způsob výpočtu odměny za práci.

Důležité je si předem domlivit rozsah - rozvrh časupro danou činnost.

 

Těším se.

 

Christina

O prodejci

Christina
Christina
Členem od 11. července 2019
70 recenzí
96
Realizovaných zakázek

Praxe: manažerka e-shopu, asistentka managementu, vedoucí provozu prodejny a sklad (logistika), dále úředník ve státní správě právní oddělení, referent katastr nemovitostí, v minulosti také makléřka

Napsat prodejci

Hodnocení Jobu

0 recenzí

%

kvalita dodané práce

%

kvalita komunikace

%

lidí Job doporučuje

Prodejce potřebuje upřesnit pár věcí, než Job zakoupíte. Lépe tak dokáže uzpůsobit cenu a kvalitu vaší představě.

Jak postupovat:
1. klikněte na POPTAT JOB
2. specifikujte své požadavky a přání
3. prodávající stanoví cenu a termín
4. emailem vás upozorníme, že Job je připraven k nákupu

Poptat za 242 Kč/hod.
Cena bez DPH 200 Kč.
Jmenuji se Denisa, 👋
ráda Vám odborně poradím s tímto Jobem.
📞 773 943 614
  • Komu řeknu, jak chci práci udělat?
  • Hned po nákupu Vás spojíme s odborníkem, který bude již připraven reagovat na Vaše požadavky. Rovnou Vám sdělí, co od Vás bude potřebovat, aby výsledek práce mohl být k Vaší maximální spokojenosti.
  • Jak funguje garance spokojenosti?
  • Je to jednoduché. Pokud s výsledkem práce nebudete spokojeni, tak nic neplatíte. Peníze Vám vrátíme zpět.
    Aby bylo riziko nespokojenosti co nejmenší, popište prosím co nejlépe Vaši představu, jak by měla práce vypadat.
  • Dostanu fakturu?
  • Samozřejmě, faktura bude dostupná hned po nákupu.

Podobné Joby Ostatní