Reklamace Vás zahlcují nebo se jich prostě chcete efektivně zbavit a předat na jiného?
Pracuji i o víkendu!!
Mohu Vám vypomáhat on-line, co bude potřeba jako efektivní asistetka/ specialista.
Claims Specialist je klíčovou osobou pro efektivní a hladké vyřizování reklamací. Práce zahrnuje širokou škálu úkolů, které se liší v závislosti na konkrétní společnosti a jejím zaměření.
Mezi hlavní úkoly reklamační asistentky patří (ale vy mi upřesníte, o čem to je u Vás):
- Příjem a evidence reklamací: e-mailemči jiným kanálem ve vašerm systému.
- Zaznamenám veškeré relevantní informace o reklamaci do interního systému.
- Vydám klientovi potvrzení o přijetí reklamace.
- Komunikace se zákazníky písemně online a poskytnu zákazníkům informace o průběhu reklamace.
- Odpovídám na dotazy a řeším případné problémy.
- Udržuji pozitivní a profesionální vztah se zákazníky.
- Zpracování reklamací včetně prověření oprávněnosti reklamace.
- Zajišťuji potřebné podklady pro vyřízení reklamace.
- Koordinuji písemně spolupráci s ostatními odděleními (např. servis, logistika, účtárna).
- Navrhuji řešení reklamace v souladu s platnými předpisy a interními směrnicemi.
- Vedu evidenci reklamací a zpracovávám statistiky.
- Připravuji podklady pro vyúčtování reklamací.
- Víkend či večer pro mě není konec pracovní doby.
Další možné činnosti:
Mohu se podílet na zlepšování reklamačního procesu.
Mohu online školit nové zaměstnance v oblasti reklamačního řízenínebo být naopak k ruce jinému oddělení.
Důležité vlastnosti reklamační asistentky, která nabízím:
- Komunikační dovednosti
- Schopnost řešit problémy
- Organizační schopnosti
- Znalost platných předpisů a interních směrnic
- Empatie a trpělivost
- Odolnost vůči stresu
Hodinová mzda je návrh, lze si domluvit jiný způsob výpočtu odměny za práci.
Důležité je si předem domlivit rozsah - rozvrh časupro danou činnost.
Těším se.
Christina