Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!

Osobní a virtuální asistentka

FULL SCREEN

Prodejce potřebuje upřesnit pár věcí, než Job zakoupíte. Lépe tak dokáže uzpůsobit cenu a kvalitu vaší představě.

Jak postupovat:
1. klikněte na POPTAT JOB
2. specifikujte své požadavky a přání
3. prodávající stanoví cenu a termín
4. emailem vás upozorníme, že Job je připraven k nákupu

Poptat za 424 Kč/hod.
Cena bez DPH 350 Kč.

Informace o Jobu

Jmenuji se Erika Vránková a jsem tu, abych vám pomohla s efektivní správou vašich administrativních úkolů a digitálního obsahu. S bohatými zkušenostmi a vášní pro organizaci a komunikaci vám mohu nabídnout profesionální a spolehlivou podporu.

 

Co vám mohu nabídnout?

  • Tvorba YouTube Shorts:
  • Popisky, hashtagy a střih videí

Administrativa:

  • Přepis a editace dokumentů
  • Práce v Google Workspace
  • Správa a organizace úkolů pro tým

Průzkumy a analýzy:

  • Realizace průzkumů dle vašich potřeb

Zpracování dokumentů:

  • Vedení agendy
  • Zápisy z výslechů a porad
  • Příprava a dokumentace výběrových řízení

Organizace a plánování:

  • Vedení diáře, připomínání termínů a plánování dovolených

Komunikace:

  • Písemná a telefonická komunikace

 

Proč spolupracovat právě se mnou?

 

S bakalářským titulem z oboru Bezpečnostně právní činnost z Policejní akademie a několikaletou praxí v Policejním prezidiu jsem získala pevné základy v oblasti administrativy, organizace a komunikace. Moje práce ve společnosti Marketingový-part'ák s. r. o. mě naučila kreativní tvorbě obsahu a využití moderních nástrojů pro efektivní správu projektů.

 

Jsem pečlivá, organizovaná a vždy dotahuji úkoly do konce. Moje schopnost rychle se adaptovat na nové výzvy a prostředí mi umožňuje poskytovat kvalitní a spolehlivé služby.

 

Pokud hledáte někoho, kdo vám pomůže udržet pořádek ve vašem podnikání a zajistí, že všechny administrativní úkoly budou splněny včas a kvalitně, jsem tu pro vás!

Kontaktujte mě a zjistěte, jak vám mohu pomoci dosáhnout vašich cílů.

O prodejci

erikavrankova
erikavrankova
Členem od 21. června 2024
0 recenzí
0
Realizovaných zakázek

Jsem virtuální asistentka se zkušenostmi v oblasti administrativy a tvorby digitálního obsahu. Těším se na nové příležitosti a spolupráci v oblasti administrativy a digitálního obsahu.

Napsat prodejci

Hodnocení Jobu

0 recenzí

%

kvalita dodané práce

%

kvalita komunikace

%

lidí Job doporučuje

Prodejce potřebuje upřesnit pár věcí, než Job zakoupíte. Lépe tak dokáže uzpůsobit cenu a kvalitu vaší představě.

Jak postupovat:
1. klikněte na POPTAT JOB
2. specifikujte své požadavky a přání
3. prodávající stanoví cenu a termín
4. emailem vás upozorníme, že Job je připraven k nákupu

Poptat za 424 Kč/hod.
Cena bez DPH 350 Kč.
Jmenuji se Denisa, 👋
ráda Vám odborně poradím s tímto Jobem.
📞 773 943 614
  • Komu řeknu, jak chci práci udělat?
  • Hned po nákupu Vás spojíme s odborníkem, který bude již připraven reagovat na Vaše požadavky. Rovnou Vám sdělí, co od Vás bude potřebovat, aby výsledek práce mohl být k Vaší maximální spokojenosti.
  • Jak funguje garance spokojenosti?
  • Je to jednoduché. Pokud s výsledkem práce nebudete spokojeni, tak nic neplatíte. Peníze Vám vrátíme zpět.
    Aby bylo riziko nespokojenosti co nejmenší, popište prosím co nejlépe Vaši představu, jak by měla práce vypadat.
  • Dostanu fakturu?
  • Samozřejmě, faktura bude dostupná hned po nákupu.