Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!

Tvorba animace

Nechte si vytvořit efektivní animace na míru. Upoutejte ostatní tím, co funguje už mnoho desítek let. Víte, že se kdysi dávno o primitivní animace snažili i jeskynní lidé svými kresbami? Tak moc nás samotný pohyb, který značí život, fascinuje.

Tvorba animace

Animace je vlastně zachycení pohybu. A ten je nedílnou součástí našich životů. Všechno se hýbe, lidé, zvířata, rostliny, živly. Pohyb znamená změnu a změna, jak se velmi často říká, je život. Možná proto je animace tolik oblíbenou. Je to vlastně vyjádření života.



Animace dokáže vdechnout dynamiku, život i příjemné napětí vašemu webu i prezentaci. Animace dokáže ve sledujících vytvořit pocit, že jsou součástí příběhu, součástí toho pohybu. Vtáhne je daleko lépe do situace, než když si čtou strohý text, nebo si pouze otáčejí slajdy v prezentaci. Animace vlastně celý proces oživuje a dělá ho zajímavějším, zapamatovatelným.

Už v samotných začátcích animace na internetu se pracovalo s tvz. GIF. Všechno včetně těchto souborů se vyvíjelo. Lidé vždy usilují o další vývoj, chtějí, aby věci vypadaly a fungovaly ještě lépe, byly více uvěřitelné a více skutečné. K animacím se tedy přidaly také zvuky, které přidaly animaci další rozměr. Animace jsou nyní běžnou součástí webů. Pokud požádáte webového designéra o vytvoření animací, bude to pro něj naprosto běžný požadavek.

Ty nejběžněji využívané animace, které nás při používání počítače a brouzdání na internetu provází doslova každou chvíli, vlastně slouží k tomu, aby uživatel věděl, že se něco děje. Že tím, že na něco klikl, spustil další proces. Tyto animace ušetřily uživatele od neustálého klikání na tu samou věc. Pokud by takové klikání bylo bez odezvy, neměli bychom ponětí o tom, zda jsme nějaký proces započali, nebo zda počítač pouze stagnuje. Tyto základní animace jsou tak velmi jednoduchým, za to však velmi užitečným procesem.

Animace, které můžeme využít v náš prospěch, mají za cíl upoutat klienty, dát nám možnost, aby se naše jméno, značka nebo produkt vryla do jejich paměti. A o to nám jde v první řadě především.