SEO konzultanti
SEO konzultant dokáže z vyhledávačů získat maximální možnou návštěvnost pro Váš web. Prohlédněte si naší nabídku ověřených SEO konzultantů.
Tak to nechte na nás. Přes 96 % zakázek úspěšně zařídíme.
SEO konzultant
Určitě vám nemusíme připomínat, že by SEO - optimalizace pro vyhledávače měla být nedílnou součástí vašeho marketingového plánu. Jen s dobře provedenou optimalizací pro vyhledávače se budete moci těšit z vysoké organické návštěvnosti. Pokud se svými výsledky spokojeni nejste, nemusíte hned najímat drahou SEO agenturu, pomoci vám mohou také ověření SEO konzultanti ze Stovkomatu.
Jak pracuje kvalitní SEO konzultant?
Dalo by se odpovědět jen jedním slovem. Efektivně. To bychom vás ovšem připravili o vysvětlení všeho, co je popisem jeho práce. Činnost SEO konzultanta by se totiž měla skládat hned z několika fází a jednotlivých postupů.
Jako u většiny marketingových nástrojů, je i při práci na SEO nejprve potřeba se seznámit s obsahem webu, cílovou skupinou i cílem optimalizace. Tím může být nejen navýšení návštěvnosti, ale také počtu objednávek nebo registrovaných uživatelů. Následovat by měla analýza aktuálního stavu webu. Je tedy potřeba zjistit, jak si stojí v očích vyhledávačů, jaké jsou jeho pozice a zda vůbec splňuje základní požadavky pro SEO.
Důležitý SEO audit
Jedná se vlastně o takovou hloubkovou kontrolu vašeho webu. Je nutné vědět nejen, zda již byla na webu nějaká optimalizace prováděna, ale také projít celý web z uživatelského hlediska. Výstupem SEO auditu by tedy měl být soupis návrhů na zlepšení funkčnosti webu i jeho obsahové části i aktuální stav pozic ve vyhledávačích.
Co bude následovat?
Po kompletním seznámení s vaším webem a provedení nutných úprav je nejvyšší čas se zaměřit na samotnou optimalizaci. Jako první by měla být provedena důkladná analýza klíčových slov, které budou při SEO používány. Na jejím základě bude provedena optimalizace obsahové části, vyplnění meta tagů i potřebných nadpisů. A poslední ale nezbytnou podporou pozic ve vyhledávačích bude samozřejmě linkbuilding.
Jaké další aktivity kromě SEO?
SEO sice mnohdy vychází jako jedna z nejlevnějších marketingových aktivit, ale určitě to není nic pro netrpělivé. Pokud chcete, aby Váš web byl vidět ještě tento týden, doporučujeme jít cestou PPC reklamy. Že nevíte, jak na to? Vůbec nevadí. Na Stovkomatu naleznete desítky PPC specialistů, kteří Vám s PPC reklamou pomůžou.