SEO copywriting
Naši copywriteři se na psaní článků zaměřených na SEO specializují. Budete mít nejen skvělé a čtivé stránky, ale také články, které budou vyhledávače milovat. Naši SEO copywriteři jsou Vám k službám a na jejich odbornost se můžete spolehnout. Nepodceňujte SEO copywriting na Vašem webu.
Tak to nechte na nás. Přes 96 % zakázek úspěšně zařídíme.
SEO copywriting | skvělé SEO texty od copywriterů
Známé heslo "obsah je král" se ve světě SEO a copywritingu traduje odedávna, a dosud nepozbylo platnosti. Nejen to, současné době platí více než kdykoli předtím. Kvalitní SEO copywriting vám nejen přivede nové návštěvníky, ale přesvědčí také vyhledávače, že si vaše stránka zaslouží vyšší pozice.
Jak dobrý SEO copywriting zlepšuje pozice ve vyhledávání?
SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače, není jen o shánění co největšího počtu zpětných odkazů. Důležitý je hlavně obsah, kvůli kterému lidé váš web navštěvují. I v případě, že potřebujete pouze PR článek kvůli získání zpětného odkazu, měl by být napsán tak, aby uživatelům přinášel hodnotné informace. V takovém případě totiž budou vyhledávače považovat odkaz za autoritativnější, a navíc, článek může získávat další zpětné odkazy a sdílení na sociálních sítích od spokojených čtenářů. Copywriting a SEO jdou zkrátka ruku v ruce, a investice do kvalitního textu se určitě vyplatí.
Kolik SEO článků musím publikovat ke zlepšení pozic ve vyhledávačích?
U článků publikovaných za účelem získání zpětného odkazu nezáleží příliš na počtu, ale spíše na kvalitě. Dobrý SEO copywriting, gramatická bezchybnost, zajímavé téma, správně zvolená klíčová slova a čtivost je samozřejmě základ, ať už poptáváte texty pro váš web nebo PR články pro publikaci na cizích serverech. Pokud ale potřebujete článek kvůli získání zpětného odkazu, záleží kromě kvality SEO copywritingu i na tom, kde jej budete publikovat.
Kde se vyplatí publikovat PR článek?
Přestože kvalitní SEO copywriting je velmi důležitý, hodně záleží také na tom, kde bude článek umístěn. Kvalita je v tomto případě mnohem důležitější než kvantita. Jeden hodnotný článek umístěný na autoritativním, hojně navštěvovaném webu, který často a dobře píše o vašem tématu, má mnohem větší váhu než 10 nekvalitních textů přeplácaných klíčovými slovy, umístěných na stránkách, které nikdo nečte.