Tvorba vizitek
Věnujte vašim vizitkám dostatečnou pozornost. Pokud to uděláte, věnuje jim dostatečnou pozornost také vaše okolí, obchodní partneři a klienti. A i to je účel, který vizitky plní doslova dnes a denně. Nechte si udělat návrh od profesionálů, zapojte do práce naše Joby. Nezapomeňte před tvorbou vizitek rozmyslet, zda nezaslouží obměnu i vaše logo.
- Tvorba vizitek
- Tvorba loga
- Plakáty a tiskoviny
- Intro
- 3D grafika
- garance spokojenosti
- Tvorba vizitek
- Tvorba banneru
- Vektorizace loga
- Plakáty a tiskoviny
- garance spokojenosti
- Tvorba vizitek
- Tvorba banneru
- Plakáty a tiskoviny
- WordPress
- Tvorba a úprava videa
- garance spokojenosti
- Tvorba vizitek
- Tvorba loga
- Úpravy fotek
- Konzultace
- garance spokojenosti
- Tvorba vizitek
- Plakáty a tiskoviny
- Tvorba webu
- Tvorba eshopu
- garance spokojenosti
- Tvorba vizitek
- PR články
- Linkbuilding
- Tvorba banneru
- Překlad
- garance spokojenosti
Tak to nechte na nás. Přes 96 % zakázek úspěšně zařídíme.



- Tvorba vizitek
- Tvorba loga
- Plakáty a tiskoviny
- Úpravy fotek
- 3D grafika
- garance spokojenosti
- Tvorba vizitek
- Plakáty a tiskoviny
- Úpravy fotek
- garance spokojenosti
- Tvorba vizitek
- Korektura textů
- Závěrečné a seminární práce
- Prezentace
- garance spokojenosti
- Tvorba vizitek
- Tvorba banneru
- Plakáty a tiskoviny
- garance spokojenosti
- Tvorba vizitek
- Tvorba banneru
- Plakáty a tiskoviny
- Webdesign
- garance spokojenosti
Tvorba vizitek
Vizitky jsou běžnou součástí obchodního světa. Všechna obchodní jednání prakticky končí tím, že si jejich účastníci předají své vizitky, samozřejmě tedy v případě, že se ještě neznají. Vizitky jsou doslova samozřejmostí a takřka povinnou výbavou každého obchodníka.
I přesto, že máte k dispozici veškeré kontakty v elektronické podobě (samozřejmě, že i vizitku můžete mít k dispozici elektronicky, třeba ve formátu jpg.), papírové vizitky mají stále svoji důležitost a kdo je nepoužívá, je doslova brán za jakéhosi outsidera. Pokud vám na jednání někdo předá svoji vizitku a vy mu nedáte tu svou, jak asi budete působit. Je to o důvěryhodnosti a patří to k běžné praxi v podnikatelské sféře. Proč na sebe zbytečně upozorňovat právě jejich absencí. To vám dobrou reklamu nikdy neudělá.
Vizitky by měly mít určitou formu, úroveň a velmi vítaný je také moderní design. Je nezbytné, aby působily profesionálním a precizním dojmem. I když je to sice pouze malý kousek papíru, vždy může působit originálně a být kvalitně zpracovaný. Vaše vizitka obsahuje mimo jiné logo vaší společnosti a předává vaši obchodní tvář dál, prezentuje vás a proto je tak důležitá.
Nechte si udělat návrh, který bude splňovat všechny potřebné náležitosti vizitky a ještě něco navíc. Něco co ji povýší o úroveň dál. Buďte sví a nenechte vaši vizitku zapadnout mezi ostatními, kterým jejich majitelé nevěnovali dostatečnou pozornost. Vyberte si pro její zpracování kvalitní papír, nešetřete na něm. K dispozici nejsou jen klasické hladké, ale také texturované nebo metalické. Mohou být lesklé, matné i s oboustranným potiskem.
V každém případě zaujmete výběrem kvalitního papíru s vyšší gramáží. Nepůsobí totiž lacině, propůjčuje vizitce větší váhu, a to co se hmotnosti i profesionality týče.