Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!

Jednoproduktový eshop

Soustřeďte se na prodej svých bestsellerů. Vyzkoušejte jednoproduktový e-shop, který vám připraví programátoři ze Stovkomatu.

Podařilo se vám nakoupit originální produkt za opravdu výhodnou cenu? Nebo chcete podpořit jeden z vašich top výrobků a udělat z něj hit? Neschovávejte ho mezi ostatními a nechte jej zazářit. Nejen s tím vám může pomoci kvalitně zhotovený jednoproduktový eshop, který vám programátoři ze Stovkomatu rádi připraví přímo na míru vašim představám a požadavkům.


Co je to jednoproduktový e-shop?



Jak už asi většina z vás pochopila, jedná se o internetový obchod, na kterém jen stěží najdete výběr stovek kusů. Právě naopak, jednoproduktový e-shop slouží k prodeji jednoho výrobku. Často se jedná o skvělou novinku, celosvětový hit nebo produkt za opravdu exkluzivní cenu. Tento typ e-shopu tedy doporučujeme využít kdykoliv, kdy se zkrátka z jakéhokoliv důvodu chcete zaměřit na prodej a propagaci konkrétního produktu.


Proč zvolit jednoproduktový e-shop?


K tomuto typu e-shopu se zkrátka uchylujeme v situaci, kdy chceme podpořit prodej výrobku, ve kterém vidíme značný potenciál. Výrobku, který si zaslouží zvýšenou pozornost a individuální propagaci. A právě ta je u jednoproduktového e-shopu klíčová. Marketing (jako např. optimalizaci pro vyhledávače) totiž můžete cílit přímo na daný produkt a propagaci e-shopu zaměřit na ideální cílovou skupinu zákazníků.

Co se týče funkcí, budete zde potřebovat vlastně téměř vše, co nabízí i klasický e-shop. Překvapit vás tedy může cena, která bývá mnohdy srovnatelná s víceproduktovými variantami. Pokud to ale s propagací produktu myslíte vážně, určitě se náklady nedejte uhradit. Je-li produkt skutečně dobře prodejný a konkurenceschopný, investice se vám velice rychle vrátí.


Jednoproduktové e-shop a jeho design



Pro tento typ e-shopu jsou většinou využívány jednoduché šablony. Takové, které zákazníkovi již na první pohled prozradí, co zde může zakoupit. A na stejném principu by měl být postaven celý obsah. Veškeré informace a copywriting by na jednoproduktovém e-shopu měly být uvedeny jasně a stručně tak, aby měl zákazník do chvilky jasno a mohl provést rychlou objednávku.