Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!

Analýza klíčových slov

Vhodně zvolená klíčová slova zajistí to, aby byl Váš web dohledatelný na nejčastěji vyhledávané fráze ve vyhledávačích. Analýzu klíčových slov byste tedy měli nechat na odbornících, kteří vědí, jak zjistit správná klíčová slova pro Váš obor.

Analýza klíčových slov

Zvolte klíčová slova a fráze, které vám zajistí návštěvnost z vyhledávání. Analýza klíčových slov může být připravena ještě dnes.


Také jste si na Stovkomatu všimli desítek nabídek analýzy klíčových slov? Stále si ale nejste jistí, k čemu by vám měla sloužit? S objasněním vám mohou pomoci naši SEO specialisté, a nebo se můžete mrknout na následující řádky, které vám význam analýza i její postup stručně objasní.



Co je analýza klíčových slov a k čemu slouží?


Abychom to mohli zjistit, mrkneme se nejprve na jeden důležitý marketingový nástroj. SEO – tedy optimalizace pro vyhledávače - by mělo být základním prvkem marketingového plánu pro každý online projekt. Jeho cílem je dostat váš web na přední příčky v přirozeném vyhledávání na Google, Seznamu nebo dalších vyhledávačích. A to na vybraná klíčová slova.
Pro SEO je tedy analýza klíčových slov základním pilířem. Pokud analýzu neprovedeme nebo vybereme špatné klíčové výrazy, nemusí pro nás mít SEO téměř žádný přínos. Při analýze se tedy snažíme zjistit, jaká klíčová slova či fráze z našeho oboru zákazníci nejčastěji vyhledávají, jak je na tom s jejich využíváním naše konkurence nebo přes jaké výrazy z vyhledávání se zákazníci dostávají na náš web. S analýzou klíčových slov se ovšem můžeme setkat také při tvorbě PPC reklam.


Jak na analýzu klíčových slov?



Nejprve je samozřejmě potřeba se dobře seznámit s nabízenými službami či produkty, které chceme na přední příčky vyhledávačů dostat. Následuje samotné shromažďování dat, jejichž výstupem by měla být přehledná a funkční tabulka či excelovský sešit. Ke zjištění, které výrazy jsou hledané a jak často, nám může posloužit několik online nástrojů. Pro Google to bude plánovač klíčových slov Google Ads, na Seznamu zase můžeme využít Návrhy klíčových slov v Skliku. Samozřejmě je možné využít také komplexně zaměřené analytické programy. Mezi nejpoužívanější u nás rozhodně patří Collabim.


Pokud tvoříme analýzu klíčových slov pro již zaběhlý projekt nebo upravujeme jejich stávající seznam, bude nám k ruce také Google Analytics. Jeho statistiky nám prozradí, přes které klíčové výrazy k nám zákazníci z organického vyhledávání chodí, a které je naopak potřeba posílit (mj. i vhodným copywritingem na dané téme). Google Search Console nám zase může pomoci odhalit přítomnost webu ve výsledcích vyhledávání.