Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!

Konzultace v IT a obchodě

FULL SCREEN

Prodejce potřebuje upřesnit pár věcí, než Job zakoupíte. Lépe tak dokáže uzpůsobit cenu a kvalitu vaší představě.

Jak postupovat:
1. klikněte na POPTAT JOB
2. specifikujte své požadavky a přání
3. prodávající stanoví cenu a termín
4. emailem vás upozorníme, že Job je připraven k nákupu

Poptat za 847 Kč/hod.
Cena bez DPH 700 Kč.

Informace o Jobu

Řízení procesů | Krizové řízení | Rozvoj podnikání | Poradenství | Budování značky |


Nastavení procesů ve firmách, krizové řízení, obchodní poradenství a konzultace, nákupy a prodeje firem, hledaní investičních příležitosti

Referenční projekty:
• Nastavení procesů ve výrobním podniku, který po fúzi spojil 3 firmy.
• Nastavení procesu pro výrobu mezi dvěma entitami.
• Detailní mapovaní jejich procesů a navržení optimalizace a změny v procesních četách kde vznikali největší problémy.
• Konzultace nad částmi v businesse a jejich optimalizace k lepším výsledkům.
• Nákup společnosti pro klienta.
• Předělání nového obchodu a vybudování nové platformy elektronického obchodování.
• mnoho dalších zajímavých referenčních projektů

 

Projektové řízení různých IT projektů:
Mnoho různých projektů pro elektronickou veřejnou správu / veřejný sektor / soukromý sektor.
Reference:
• Velké i menší projekty týkající se bezpečnosti a infrastruktury -
softwarový audit pro více vládních sektorů i sektor soukromý.
• Velké i menší projekty týkající se řešení Service Desk pro státní správu
a soukromé společnosti včetně nastavení procesů a dohledu nad jejich implementací.
• Dva velké vlastní projekty - UX design pro dva nové webové projekty – projektové řízení a dodávka řešení od A do Z.
• Řízení procesů marketingových strategií pro začínající projekty a střední společnosti.
• Specializace na procesy nasazení řešení Delivery / Operations / Service Desk / Helpdesk
• Příprava projektu na jedinečný projekt v oblasti lidských zdrojů - příprava technické dokumentace a zadání pro rozvoj. Dohled nad projektem.
• Nastavení procesů pro dvě agentury zabývající se tvorbou společenských akcí. Projektová příprava pro nasazení Franchisových poboček.
• Část nastavení procesů a koordinace projektu pro centrum SSC (Shared Service Center) HUB v Praze.
• Nastavení procesu pro společnost zabývající se oddlužením a finančními službami a pojišťovnictvím.
• Návrh mnoha řešení internetového obchodu včetně nastavení logistických procesů.
• Konzultace v oblasti marketingu a zjištění marketingových procesů k zajištění vyšších odběrů a sledovaností pro střední firmu.
• Řízení projektů a koordinace projektu vytvoření personalistického portálu www.BezPersonalky.com
• Návrh mnoha řešení internetového obchodu včetně nastavení
logistických procesů
• Akviziční činnost, projektová a manažerská koordinace při
prodeji obchodní jednotky a jejím následném plynulém přechodu pod novou vlastnickou strukturu
• Zajištění investorské jednotky k menšímu developerskému
projektu v Praze
• Zajištění dodavatelsko-odběratelských vztahů, vyjednání podmínek, zajištění smluvních vztahů
• (Product Ownership) - Vlastnictví produktu v mnoha různých projektech

O prodejci

Max071
Max071
Členem od 9. června 2018
0 recenzí
0
Realizovaných zakázek

Jmenuji se Vladimír Michálek - mám mnoho zkušeností se spouštěním strupů dále nastavení procesů ve firmách, krizové řízení, obchodní poradenství a konzultace, dále v IT a vývoji , nákupy a prodeje firem, hledaní investičních příležitosti.

Napsat prodejci

Hodnocení Jobu

0 recenzí

%

kvalita dodané práce

%

kvalita komunikace

%

lidí Job doporučuje

Prodejce potřebuje upřesnit pár věcí, než Job zakoupíte. Lépe tak dokáže uzpůsobit cenu a kvalitu vaší představě.

Jak postupovat:
1. klikněte na POPTAT JOB
2. specifikujte své požadavky a přání
3. prodávající stanoví cenu a termín
4. emailem vás upozorníme, že Job je připraven k nákupu

Poptat za 847 Kč/hod.
Cena bez DPH 700 Kč.
Jmenuji se Denisa, 👋
ráda Vám odborně poradím s tímto Jobem.
📞 773 943 614
  • Komu řeknu, jak chci práci udělat?
  • Hned po nákupu Vás spojíme s odborníkem, který bude již připraven reagovat na Vaše požadavky. Rovnou Vám sdělí, co od Vás bude potřebovat, aby výsledek práce mohl být k Vaší maximální spokojenosti.
  • Jak funguje garance spokojenosti?
  • Je to jednoduché. Pokud s výsledkem práce nebudete spokojeni, tak nic neplatíte. Peníze Vám vrátíme zpět.
    Aby bylo riziko nespokojenosti co nejmenší, popište prosím co nejlépe Vaši představu, jak by měla práce vypadat.
  • Dostanu fakturu?
  • Samozřejmě, faktura bude dostupná hned po nákupu.

Podobné Joby Konzultace