Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!

Konzultace firemních akcí pro zaměstnance

FULL SCREEN
ZVOLTE SI VARIANTU
Porovnat varianty

Konzultace do 50 lidí. Zaslání 2 variant návrhu včetně podrobného průvodce. Po vybrání varianty zaslání eventových materiálů, tj. plakát akce, textace pozvánky a excel sheet pro organizátory.

  • Možnost platby až po dodání
Doba dodání 10 dnů
Pokračovat

Konzultace pro eventy do 50 lidí. Zaslání 2 variant návrhu eventu včetně podrobného průvodce, který vás provede organizací eventu krok za krokem.

  • Možnost platby až po dodání
Doba dodání 7 dnů
Pokračovat

Konzultace pro eventy do 20 lidí. Zaslání 2 variant návrhu eventu včetně podrobného průvodce, který vás provede organizací eventu krok za krokem.

  • Možnost platby až po dodání
Doba dodání 5 dnů
Pokračovat

Informace o Jobu

Nabízím konzultace na firemní akce/eventy pro vaše zaměstnance tohoto typu:

◉ Vánoční večírky, jarní grilovačky, mini eventy, familydays v Praze.

◉ Víkendové teambuildingy po ČR.

 

Návrhy jednotlivých eventů tvořím na základě vašeho zadání a s ohledem firemní identitu (pokud ji popíšete).

 

Zaslané návrhy pro vás nejsou závazné k realizaci. Zaslané návrhy pro vás nejsou zarezervované, samotná organizace akce je ve vašich rukou.

 

Obsahem dodávky je:

◉ Dokument s návrhy na místa realizace akce s ověřením termínů dostupnosti.

◉ Informace ohledně dostupných cateringových služeb.

◉ Doporučení možných aktivit/programu.

◉ Cenové nabídky od zapojených dodavatelů.

◉ Průvodce organizací eventu, který vás krok po kroku provede realizací eventu.

◉ Ve variantě premium dodávám také znění e-mailových pozvánek, plakát akce, excel sheet s To do listem a scenářem akce pro organizátory akce.

 

Nabízená služba se opíra o mou dosavadní praxi a také doplňkové vzdělávání:

◉ KURZ: Event Management, Top Vision, Praha, listopad 2020
Absolvování školení Event Management od A do Z

 

◉ KURZ: Školení pro moderní people&care lídry, BrandBakers, Praha, únor - březen 2023

Absolvování školení na témata: Employer Branding, Firemní kultura, Firemní hodnoty, HR Marketing, Personal Brand

 

◉ PRAXE: Organizace eventů

2018 - 2022 na pozici Office manager

2023 - současnost na pozici People operations specialist

Celkem zatím 5 let profesně.

 

Služba je pro vás pokud ve firmě nemáte pověřeného pracovníka se zkušenostmi a potřebujete organizování firemní akce vyřešit.

 

Pokud máte jiné potřeby ohledně firmeních eventů než uvádím, nebo než jsou dostupné varianty, napište mi poptávku. Ráda vám vystavím Job na míru.

 

Těším se na naši spolupráci :).

Varianty Jobu

Premium

6 655 Kč
bez DPH 5 500 Kč

Konzultace do 50 lidí. Zaslání 2 variant návrhu včetně podrobného průvodce. Po vybrání varianty zaslání eventových materiálů, tj. plakát akce, textace pozvánky a excel sheet pro organizátory.

  • Možnost platby až po dodání
Doba dodání 10 dnů
Vybrat

Standard

4 840 Kč
bez DPH 4 000 Kč

Konzultace pro eventy do 50 lidí. Zaslání 2 variant návrhu eventu včetně podrobného průvodce, který vás provede organizací eventu krok za krokem.

  • Možnost platby až po dodání
Doba dodání 7 dnů
Vybrat

Základ

2 420 Kč
bez DPH 2 000 Kč

Konzultace pro eventy do 20 lidí. Zaslání 2 variant návrhu eventu včetně podrobného průvodce, který vás provede organizací eventu krok za krokem.

  • Možnost platby až po dodání
Doba dodání 5 dnů
Vybrat

O prodejci

Gabriela Jozeková
Gabriela Jozeková
Členem od 28. května 2019
26 recenzí
33
Realizovaných zakázek

◉ Konzultace eventů pro zaměstnance (teambuildingy, večírky, familydays, jiné aktivity) ◉ Překlady z českého do slovenského jazyka

Napsat prodejci

Hodnocení Jobu

0 recenzí

%

kvalita dodané práce

%

kvalita komunikace

%

lidí Job doporučuje

ZVOLTE SI VARIANTU
Porovnat varianty

Konzultace do 50 lidí. Zaslání 2 variant návrhu včetně podrobného průvodce. Po vybrání varianty zaslání eventových materiálů, tj. plakát akce, textace pozvánky a excel sheet pro organizátory.

  • Možnost platby až po dodání
Doba dodání 10 dnů
Pokračovat

Konzultace pro eventy do 50 lidí. Zaslání 2 variant návrhu eventu včetně podrobného průvodce, který vás provede organizací eventu krok za krokem.

  • Možnost platby až po dodání
Doba dodání 7 dnů
Pokračovat

Konzultace pro eventy do 20 lidí. Zaslání 2 variant návrhu eventu včetně podrobného průvodce, který vás provede organizací eventu krok za krokem.

  • Možnost platby až po dodání
Doba dodání 5 dnů
Pokračovat
Jmenuji se Denisa, 👋
ráda Vám odborně poradím s tímto Jobem.
📞 773 943 614
  • Komu řeknu, jak chci práci udělat?
  • Hned po nákupu Vás spojíme s odborníkem, který bude již připraven reagovat na Vaše požadavky. Rovnou Vám sdělí, co od Vás bude potřebovat, aby výsledek práce mohl být k Vaší maximální spokojenosti.
  • Jak funguje garance spokojenosti?
  • Je to jednoduché. Pokud s výsledkem práce nebudete spokojeni, tak nic neplatíte. Peníze Vám vrátíme zpět.
    Aby bylo riziko nespokojenosti co nejmenší, popište prosím co nejlépe Vaši představu, jak by měla práce vypadat.
  • Dostanu fakturu?
  • Samozřejmě, faktura bude dostupná hned po nákupu.

Podobné Joby Konzultace