Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!

Kompletace a zpracování Objednávek/ Smluv z vašeho podnikání

FULL SCREEN

Prodejce potřebuje upřesnit pár věcí, než Job zakoupíte. Lépe tak dokáže uzpůsobit cenu a kvalitu vaší představě.

Jak postupovat:
1. klikněte na POPTAT JOB
2. specifikujte své požadavky a přání
3. prodávající stanoví cenu a termín
4. emailem vás upozorníme, že Job je připraven k nákupu

Poptat za 182 Kč/hod.
Cena bez DPH 150 Kč.

Informace o Jobu

Jsem virtuální sekretářka (on-line asistentka), která se stará o běžnou i o náročnou administrativu a o spoustu jiných i obchodních záležitostí pro svého šéfa. Nabízím plnou podporu jednotlivci i týmu - dle vaší potřeby.

 

Nestíháte své Smlouvy evidovat nebo upravovat jejich návrhy? Nebo se jedná o objednávky? Jsem tu pro vás a se svým právním i ekonomickým vzděláním si poradím s odbornou péči. Praxi v této činnosti mám také.

Forma i rozsah práce je dle zadání a vaší potřeby. Mám již 20-l. zkušenost a odvedu profesionální práci.

Oblast pro kterou například využijete mé práce: Back office, call centrum, obchodní akvizice, vyhledávání kontaktů a práce s databázemi, zpracování rešerší i na odborná témata, nahodilé pracovní úkoly spojené s obchodní či osobní potřebou šéfa - například: itinerář cesty, zjištění podmínek pro založení obch. společnosti v cizí zemi, které doklady a povolení kde potřebovat pro soukromé i prac. činnosti a podobně. Nabízím naprosto širokou škálu asistenční podpory i coby váš poradce a druhá ruka! Využitelnost mé činnosti pro: Podnikatelé, firmy, osoby s invaliditou a další.

Nabízím plnou podporu jednotlivci i týmu - dle vaší potřeby.

 

Cena práce zde uvedená je návrh na vzájemnou zkušební dobu 2 hodiny !!!! Pro pokračování bez tohoto serveru již mám hodinovou sazbu 175,-Kč/hodina. 

Pro úkoly jednorázové a podobně, lze cenu domluvit i jako celek/ cena za úkol ( ne za hodinovou sazbu).

 


Věřím, že moje schopnosti a zkušenosti budou Vaším přínosem! Svou práci dělám srdcem ! Christina

O prodejci

Christina
Christina
Členem od 11. července 2019
55 recenzí
77
Realizovaných zakázek

Praxe: manažerka e-shopu, asistentka managementu, vedoucí provozu prodejny a sklad (logistika), dále úředník ve státní správě právní oddělení, referent katastr nemovitostí, v minulosti také makléřka

Napsat prodejci

Hodnocení Jobu

0 recenzí

%

kvalita dodané práce

%

kvalita komunikace

%

lidí Job doporučuje

Prodejce potřebuje upřesnit pár věcí, než Job zakoupíte. Lépe tak dokáže uzpůsobit cenu a kvalitu vaší představě.

Jak postupovat:
1. klikněte na POPTAT JOB
2. specifikujte své požadavky a přání
3. prodávající stanoví cenu a termín
4. emailem vás upozorníme, že Job je připraven k nákupu

Poptat za 182 Kč/hod.
Cena bez DPH 150 Kč.
Jmenuji se Denisa, 👋
ráda Vám odborně poradím s tímto Jobem.
📞 773 943 614
  • Komu řeknu, jak chci práci udělat?
  • Hned po nákupu Vás spojíme s odborníkem, který bude již připraven reagovat na Vaše požadavky. Rovnou Vám sdělí, co od Vás bude potřebovat, aby výsledek práce mohl být k Vaší maximální spokojenosti.
  • Jak funguje garance spokojenosti?
  • Je to jednoduché. Pokud s výsledkem práce nebudete spokojeni, tak nic neplatíte. Peníze Vám vrátíme zpět.
    Aby bylo riziko nespokojenosti co nejmenší, popište prosím co nejlépe Vaši představu, jak by měla práce vypadat.
  • Dostanu fakturu?
  • Samozřejmě, faktura bude dostupná hned po nákupu.

Podobné Joby Ostatní