Jsem virtuální sekretářka (on-line asistentka), která se stará o běžnou i o náročnou administrativu a o spoustu jiných i obchodních záležitostí pro svého šéfa. Nabízím plnou podporu jednotlivci i týmu - dle vaší potřeby.
Nestíháte své Smlouvy evidovat nebo upravovat jejich návrhy? Nebo se jedná o objednávky? Jsem tu pro vás a se svým právním i ekonomickým vzděláním si poradím s odbornou péči. Praxi v této činnosti mám také.
Forma i rozsah práce je dle zadání a vaší potřeby. Mám již 20-l. zkušenost a odvedu profesionální práci.
Oblast pro kterou například využijete mé práce: Back office, call centrum, obchodní akvizice, vyhledávání kontaktů a práce s databázemi, zpracování rešerší i na odborná témata, nahodilé pracovní úkoly spojené s obchodní či osobní potřebou šéfa - například: itinerář cesty, zjištění podmínek pro založení obch. společnosti v cizí zemi, které doklady a povolení kde potřebovat pro soukromé i prac. činnosti a podobně. Nabízím naprosto širokou škálu asistenční podpory i coby váš poradce a druhá ruka! Využitelnost mé činnosti pro: Podnikatelé, firmy, osoby s invaliditou a další.
Nabízím plnou podporu jednotlivci i týmu - dle vaší potřeby.
Cena práce zde uvedená je návrh na vzájemnou zkušební dobu 2 hodiny !!!! Pro pokračování bez tohoto serveru již mám hodinovou sazbu 175,-Kč/hodina.
Pro úkoly jednorázové a podobně, lze cenu domluvit i jako celek/ cena za úkol ( ne za hodinovou sazbu).
Věřím, že moje schopnosti a zkušenosti budou Vaším přínosem! Svou práci dělám srdcem ! Christina