Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / YouTube zhlédnutí a odběratelé

Nejprodávanější

Youtube analytika

Pečlivé sledování a analýza výkonu je velmi důležitá, pokud chcete svůj Youtube kanál využít na maximum. Vyhodnocením úspěchů a neúspěchů vašich videí můžete odhalit nové možnosti, jak si udržet své odběratele a získat nové. Nyní má Youtube k dispozici novou verzi svého analytického software, která je mnohem přehlednější.

Jak používat novou službu Youtube Analytics?

1. Přihlaste se ke svému Youtube účtu. 2. Klikněte na ikonu profilu v pravém horním rohu a poté na položku Studio Youtube vedle ikony ozubeného kola. 3. Nyní jste v řídicím panelu programu Studio Youtube - měli byste vidět některé základní analýzy ve středu obrazovky (čas sledování, počet zhlédnutí, počet odběratelů a odhadované příjmy, v případě že máte zapnuto zpeněžení) 4. Vlevo od tohoto panelu vidíte panel s nabídkami. Po kliknutí na položku Analýzy přejdete na hlavní řídicí panel služby Youtube Analytics. V horní části panelu najdete nabídky s různými typy přehledů. Můžete si vybrat mezi přehledy Oslovení diváků, Zaujatí diváci a Budování publika. V jednotlivých přehledech si můžete nastavit časové období pro data, která chcete zkoumat. Výchozí nastavení zobrazuje data za posledních 28 dní, ale můžete nastavení změnit podle svých potřeb. V závislosti na druhu metriky můžete také filtrovat data podle kontinentu nebo země, pro získání statistik z konkrétní lokace. Uvnitř každého z těchto přehledů máte na výběr z několika dalších přehledů, jako jsou zdroje návštěvnosti rozdělené podle kategorií, nejúspěšnější videa nebo údaje o věku a pohlaví návštěvníků. Pokud vám na statistických přehledech nebude cokoliv jasné, po kliknutí na ikonu otazníku získáte nápovědu pro daný přehled.

Které metriky jsou pro analýzy kanálu Youtube důležité?

Oslovení diváků

Na této kartě uvidíte počet Zobrazení - to znamená, kolikrát se vaše videa zobrazila v rámci hlavní nabídky Youtube, v jiných doporučených videích nebo na webech třetích stran.

Zaujatí diváci

Tato karta zobrazuje, jak jsou diváci zaujati vaším obsahem. Karta obsahuje dvě hlavní informace.

Doba sledování:

Doba sledování zobrazuje, kolik času v minutách diváci během zvoleného časového období sledovali vaše videa. Jedná se o základní metriku pro sledování, zejména pokud chcete vaše videa zpeněžit. K tomu, aby váš kanál mohl být zpeněžen, je od ledna 2018 zapotřebí 4 000 hodin celkového času sledování za uplynulý rok a minimálně 1 000 odběratelů.

Průměrná doba zobrazení:

Podobně jako při sledování času, průměrná doba zobrazení ukazuje, jak dlouho každý průměrný divák sleduje jedno z vašich videí. Z toho algoritmus Youtube vyvodí, zda jsou vaše videa dostatečně zábavná, aby si udržela zájem diváků.

Budování publika

Tato přehled zobrazuje údaje o demografii publika. Jinými slovy, vidíte zde typy osob, která sledují vaše video. Naleznete zde čas sledování vašeho kanálu nepřihlášenými návštěvníky, země, ze kterých jsou vaše videa sledována, použité titulky, jazyky, kterými diváci mluví, věk a pohlaví diváků.

Celá kategorie YouTube zhlédnutí a odběratelé