Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / Tvorba reklamních bannerů

Nejprodávanější

V jakých velikostech banner požadovat?

Grafické bannery jsou jedním z nejčastěji používaných reklamních formátů v internetové reklamě. Není divu, vždyť obrázek nám o produktu dokáže sdělit mnohem více informací, než stovky slov. Vytvořit úspěšný reklamní banner ale není jen tak. Kromě správné kombinace barev, které vzbudí v zákazníkovi správné emoce, a výzvy k akci, která jej přesvědčí si výrobek koupit, je pro úspěch reklamního banneru důležitá ještě spousta věcí. Například rozměry banneru.

Jaké velikosti reklamního banneru použít?

Velikost a poměr stran reklamního banneru záleží na tom, kde jej budete používat. Jiné rozměry jsou vhodné pro reklamu na Facebooku a jiné zase pro zobrazení na webu. Někdy se vám může hodit nestandardní rozměr banneru, který přesně vyplní volné místo vašeho webu.

Běžné formáty reklamních bannerů pro web jsou standardizovány a každý z rozměrů má svůj název.

• Leaderboard, o rozměrech 728x90 pixelů • Full banner, o rozměrech 468x60 pixelů • Half banner, o rozměrech 234x60 pixelů • Button 1, o rozměrech 120x90 pixelů • Button 2, o rozměrech 120x60 pixelů • Micro bar, o rozměrech 88x31 pixelů • Micro button, o rozměrech 80x15 pixelů • Square button, o rozměrech 125x125 pixelů • Vertical banner, o rozměrech 120x240 pixelů • Thin Skyscraper, o rozměrech 120x600 pixelů • Standard Skyscraper, o rozměrech 160x600 pixelů • Half-page, o rozměrech 300x600 pixelů

Rozměry bannerů pro Facebook

U bannerů pro Facebook pamatujte na to, že by banner měl obsahovat co nejméně textu. Nejlépe fungují bannery s krátkým a výstižným sdělením v jedné větě, které je doplněno vhodnou výzvou k akci. Bannery pro Facebook vyžadují odlišný formát. • Reklama umístěná v News Feedu - 1200×628 pixelů • Reklama umístěná v News Feedu pro zobrazení na mobilu - 560×292 pixelů • Banner pro reklamy na propagaci firemní Facebook stránky - 820×312 pixelů • Banner propagující firemní Facebook stránky při zobrazení na mobilu - 820×462 pixelů • Reklama na propagaci události - 1200×628 pixelů • Fotografie v Carousel Ads - 1080×1080 pixelů • Banner do pravého sloupce na Facebooku - 1200×628 pixelů

Kolik bannerů budete potřebovat?

Pokud budete používat jen jednu verzi reklamního banneru, bude se jeho účinnost po čase snižovat. Proto je výhodnější mít bannerů několik a různě je střídat. Každý typ banneru může také oslovit jiný typ publika. Průběžně sledujte a vyhodnocujte výkon jednotlivých bannerů v různých umístěních a podle toho upravujte vaší reklamní kampaň.

Celá kategorie Tvorba reklamních bannerů