Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / Facebook sdílení

Podle čeho vybrat Job na sdílení?

Sdílení na Facebooku se může stát cenným zdrojem návštěvnosti, přestože zejména v poslední době není organický dosah FB příspěvků příliš velký. Předtím, než si vyberete Job na sdílení, měli byste si zkontrolovat několik kritérií.

Cena

Přestože je pro většinu uživatelů cena určujícím faktorem, ne vždy je to správné. Pokud nakoupíte levné, ale nekvalitní služby, můžete zjistit, že dosah vašeho příspěvku je minimální a návštěvnost téměř nulová. Nesoustřeďte se tedy jen na nízkou cenu, ale vybírejte spíše podle kvality.

Počet fanoušků stránky

Čím více fanoušků stránka má, tím větší dosah může váš příspěvek mít, přestože se počet fanoušků rozhodně nerovná skutečnému dosahu. Ve skutečnosti počítejte s dosahem maximálně 100 lidí na každých 1000 fanoušků.

Dosah příspěvku

Solidní prodejce v popisu svého Jobu uvádí, jaký mají jeho příspěvky dosah. Dosah vašeho příspěvku ovšem může být menší nebo větší, v závislosti na interakcích fanoušků, které mohou dosah ovlivnit.

Téma stránky

Sdílejte svůj obsah pouze na takových stránkách, které mají podobné zaměření jako sdílený příspěvek. Pokud budete na stránkách o chovu morčat sdílet příspěvek o sportovním sázení, nikoho z fanoušků to nebude zajímat a příspěvek bude mít naprosto minimální dosah. Pokud budete sdílet příspěvek, který fanoušky zaujme, budou jej dále sdílet a jeho organický dosah se zvýší. Kvalitu Jobu na sdílení poznáte nejlépe z reakcí a hodnocení předchozích zákazníků. V popisu Jobu najdete hodnocení jak pomocí hvězdiček, tak prostřednictvím textových recenzí. V nich se dozvíte, jak byli uživatelé s Jobem spokojeni a zdali jej doporučují ostatním.

Celá kategorie Facebook sdílení