Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / Tvorba a návrh loga

Nejprodávanější

Kolik návrhů loga budu potřebovat?

Při vytváření návrhů loga většinou nezůstanete jen u jediné varianty. Nejčastěji se loga tvoří alespoň ve dvou podobách – ve vodorovné, kompaktnější verzi, kdy je symbol umístěn vlevo či vpravo od textu a ve svislé verzi, kdy je symbol umístěn nad textem, který může mít několik variant. Navíc, pokud tvoříte například logo e-shopu, můžete v něm mít variantu s doménou nebo bez domény. Pochopitelně může logo mít několik barevných variant, například pro umístění na různých barevných podkladech. Díky tomu obsahuje profesionální návrh loga většinou opravdu hodně variant, jejichž tvorba může být časově velmi náročná a pochopitelně také drahá.

Kolik variant loga bude nutné vytvořit?

Ne každá barva loga vypadá dobře na každém podkladu, jinou verzi loga budete potřebovat na vizitky, na web, na hlavičkový papír, a jinou na samotné vaše produkty. Samozřejmě, od počtu variant loga se odvíjí také konečná cena za zakázku, která může být v případě více návrhů poměrně vysoká.

Rozdíl mezi počtem návrhů a revizí

Počet návrhů loga je ovšem něco jiného, než počet revizí, který určuje, kolikrát vám grafik návrhy upraví podle vašich požadavků, v případě, že se rozhodnete něco změnit. Většina nabídek grafických studií obsahuje určitý počet revizí loga zdarma, pokud potřebujete revizí více, jsou obvykle již zpoplatněny. Při zadávání výroby loga si proto ujasněte, kde všude budete logo používat, a podle toho zvolte počet potřebných návrhů. Měli byste si také předem určit, jaký barevný tón by měla mít vaše značka, jelikož některé barvy jsou vhodnější pro určité obory podnikání. Jaké písmo barvy a tvary vyjadřují nejlépe filozofii vaší firmy? Všechny tyto aspekty před započetím práce s grafikem řádně proberte, sdělte mu co nejlépe vaše představy a vize, a sepište podrobnou smlouvu.

Celá kategorie Tvorba a návrh loga