Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / Facebook sdílení

Jaký má dosah příspěvek na FB

Organický dosah je množství uživatelů Facebooku, kteří váš obsah vidí bez placené reklamy. Jde o lidi, kterým se zobrazí váš příspěvek či stránka na základě rozhodnutí Facebook algoritmu. Každý, kdo spravuje stránky na Facebooku ví, že organický dosah posledních pár let klesá. Facebook se snaží přinutit své uživatele, aby používali placenou propagaci. Přesto však existují způsoby, jak organický dosah zvýšit. Organický dosah je totiž ovlivněn tím, jak s vašimi příspěvky lidé interagují. Pokud napíšete kvalitní příspěvek, který lidé lajkují, komentují a sdílejí, jeho organický dosah narůstá.

Jak zvýšit organický dosah na Facebooku

Zveřejňujte kvalitní příspěvky

Algoritmus Facebooku dokáže podle lajků, komentářů a sdílení posoudit užitečnost příspěvku pro uživatele. Dokonce i starší příspěvek se může objevit v novinkách, pokud jej lidé lajkují a sdílejí.

Používejte cílené příspěvky

Při zveřejňování příspěvku si můžete zvolit cílovou skupinu, pro kterou je příspěvek určen. Zvolte si skupinu, u které je pravděpodobné, že je příspěvek zaujme. Dosáhnete tak mnohem vyšší angažovanosti. Cílovou skupinu můžete zvolit podle osmi kritérií: • pohlaví • vztahy • úroveň vzdělání • věk • geografická poloha • jazyk • zájmy • důležitá data.

Zveřejňujte příspěvky ve správný čas

Vyberte si dobu, kdy je nejvíc vašich fanoušků online. Čím víc lidí online, tím větší je šance, že si vašeho příspěvku všimnou. Kdy jsou vaši fanoušci online, najdete ve statistikách vaší stránky, většinou to bývá mezi 16 -18 hodinou místního času. Zveřejňujte obsah, který se vašim fanouškům líbí. Podle statistik dosahují větší angažovanosti, a tím i dosahu, příspěvky obsahující video, zatímco nejhůře jsou na tom obrázky. Zkontrolujte statistiky vaší stránky, abyste zjistili, které typy příspěvků mají největší dosah, a přizpůsobte tomu svou publikační strategii.

Celá kategorie Facebook sdílení