Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / Facebook lajkování

Jaký je rozdíl mezi lajkováním, sdílením a komentováním?

Interakce uživatelů Facebooku není pokaždé stejná a má rozdílný vliv na hodnocení vašich příspěvků. Facebook totiž nehodnotí všechny sociální interakce (engagement) stejně. Má k tomu samozřejmě důvod. Sdílení, komentáře a lajky totiž mají každé jiný význam nebo záměr.

Lajky

Pokud dá uživatel příspěvku lajk, v podstatě říká: „hm, to je zajímavé…“ nebo „líbí se mi to“. Dát lajk je velmi snadné, proto jim Facebook přikládá ve svém algoritmu jen velmi malou váhu.

Komentáře

Pokud komentujete stránku, vyjadřujte tím, že vám příspěvek přišel natolik zajímavý, že vám stál za napsání komentáře.

Sdílení

Pokud sdílíte něčí příspěvek, v podstatě říkáte: „To je bomba! Všichni moji přátelé to musí vidět!“. Znamená to, že vás příspěvek zaujal natolik, že jej chcete osobně doporučit všem ostatním. Proto Facebook přiřazuje ve svém algoritmu sdílení největší váhu ze všech sociálních interakcí.

Jak získat více sdílení na Facebooku?

Zahrňte do příspěvků výzvu k akci. Pokud si o sdílení přímo řeknete, spousta lidí to udělá, pokud je příspěvek zajímavý. Zapojte emoce. Lidé rádi sdílejí příspěvky, které je chytnou za srdce. Emoce mohou být klidně i negativní. Například příspěvek o "přešlapu" některého politika můžete začít „Co to sakra XXXX zase udělal?“ Skončit můžete slovy „Podělte se o to, pokud si myslíte, že už toho bylo dost!“

Celá kategorie Facebook lajkování