Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / Facebook CZ fanoušci

Jaké příspěvky zveřejňovat na Facebooku, a jaké naopak ne?

Díky tomu, že Facebook stále více snižuje dosah zveřejněných příspěvků, nabývá na důležitosti kvalitní obsah, který by uživatele zaujal a který by byli ochotni dále sdílet se svými přáteli. Tento takzvaně "virální" obsah může během velmi krátké doby přivést na vaší FB stránku opravdu velké množství návštěvníků. Co tedy sdílet na Facebooku kromě informací o vlastních produktech a službách?

Anketa

Anketa je jednoduchý, ale efektivní způsob, jak vzbudit aktivitu vašich fanoušků. Vložte do příspěvku několik možnosti (ideálně 2-4) a poté požádejte návštěvníky, aby jednu z nich vybrali. Je to také skvělý způsob, jak získat zpětnou vazbu ohledně vaší služby nebo produktu a informace o preferencích zákazníků.

Sdílejte kvalitní příspěvky nebo články

Pokud vás zaujme článek, který přináší hodnotné informace související s tématem vaší stránky, neváhejte jej sdílet se svými fanoušky. Nezapomeňte vždy napsat stručný a výstižný popisek, ve kterém sdělíte čtenářům, proč se vám obsah líbí a proč si myslíte, že by se mohl líbit i jim.

Používejte správné fotografie

Facebook sice není sociální síť určená přímo ke sdílení fotografií, ale pokud doplníte příspěvek obrázkem, může váš příspěvek získat větší dosah, jelikož Facebook příspěvky s fotografií upřednostňuje. Pokud používáte svou FB stránku hlavě k propagaci své firmy, výrobků a služeb, zaměřte se na správné rozměry fotografií, které do svých příspěvků vkládáte. V případě, že vložíte fotografii nesprávných rozměrů, fotografie bude zmenšená a příspěvek nebude vypadat tak hezky. Ideální rozměr je v tomto případě 940 × 788 pixelů.

Čemu se při zveřejňování na Facebooku raději vyhnout

Pokud prostřednictvím své FB stránky chcete oslovit hlavě potenciální zákazníky, neměli byste zveřejnovat příspěvky, které se mohou někoho dotknout. Měli byste se vyvarovat témat souvisejících s náboženstvím, politikou nebo sexuální orientací návštěvníků, pokud vaše stránka není na tato témata přímo zaměřena. Pozitivně naladění lidé mají větší tendenci nakupovat, měli byste se tedy striktně vyhýbat všem tématům, které mohou v lidech budit negativní emoce.

Celá kategorie Facebook CZ fanoušci