Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / YouTube zhlédnutí a odběratelé

Nejprodávanější

Jak se řadí videa na Youtube

Youtube je celosvětově největší platforma pro sdílení videa, kde každý den přibývá obrovské množství obsahu. Obstát v této konkurenci a zajistit svému kanálu sledovanost, vyžaduje vědět, jak jsou videa na Youtube řazena. Youtube používá k řazení videí dva zásadní faktory. První z nich je samotná kvalita videa a druhý je aktivita diváků. Optimalizace těchto dvou faktorů je základem Youtube SEO. Vyhledávání videí v Youtube totiž nefunguje tak, jako v Google nebo v Seznamu. Vyhledávací algoritmus Youtube nemůže přímo zjistit, zda se vaše klíčová slova ve videu nacházejí, ani zda je vaše video relevantní k vloženým tagům. Jak tedy ví, která videa zobrazit na prvním místě?

Obsah videa

Titulek:

Název vašeho videa je jednou z příležitostí, jak umístit klíčová slova. Titulek je zároveň jedna z nejdůležitějších částí v Youtube videu, jelikož výrazně ovlivňuje míru prokliku (CTR).

Popis:

V popisu můžete potenciálnímu divákovi popsat, o čem video pojednává. Výhodou je, že popisy videa jsou indexovány vyhledávači a vy tak můžete získat návštěvnost i z vyhledávání Google. Stejně jako titulek, i popis výrazně ovlivňuje míru prokliku.

Tagy:

Vložte alespoň 10 tagů (30-40 tagů je také v pořádku) a ujistěte se, že obsahují vaše klíčová slova a jsou k videu relevantní. Tip: Youtube tagy rozlišují jednotné a množné číslo. Do tagů tedy použijte obě varianty.

Překlad:

Většina lidí neví, že Youtube dokáže automaticky přeložit vaše video. Nevýhodou je, že kvalita tohoto překladu není příliš vysoká. Výhodou je, že díky tomu získáte přepis videa, který Youtube indexuje a získává tak informace, o čem video je. Měli byste proto ve vašem videu používat klíčová slova.

Aktivita uživatelů

O tom, zda je vaše video skutečně kvalitní, rozhoduje hlavně aktivita uživatelů, podle které Youtube pozná, jak užitečné, informativní nebo zábavné je pro lidi. Jde o faktory, které lze přirovnat k off-site optimalizaci v SEO a které nemohou být přímo kontrolovány vydavatelem videa. Jde zejména o počet a délku zobrazení, komentáře, sdílení, lajky a jiné sociální interakce, ze kterých vyhledávací algoritmus usoudí, zda je vaše video dostatečně dobré a relevantní k zadanému dotazu, aby je mohl umístit na předních příčkách.

Celá kategorie YouTube zhlédnutí a odběratelé