Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / Sledující na Instagramu / Instagram followers

Nejprodávanější

Jak používat hashtagy?

Hashtagy pomáhají sledujícím k lehčímu nalezení obsahu, který hledají. Použití relevantních a cílených hashtagů ve vašich postech je jeden z nejúčinnějších způsobů jak získat více návštěvníků na Instagramu, jelikož tato sociální síť zprovozňuje stále více možností, jak hashtagy použít. Od roku 2018 je možné hashtagy "sledovat", což uživatelům umožní přísun přesně takového obsahu, jaký je zajímá. Můžete použit hashtagy v Instagram Stories, a dokonce i ve vašem osobním profilu, čímž se vám otevírá další možnost získání návštěvnosti.

Jak fungují hashtagy

Stejně jako na ostatních sociálních sítích, hashtagy pomáhají katalogizovat jednotlivé příspěvky. Každý post na Instagramu můžete doplnit popiskem, dlouhým až 2200 znaků a také až 30 hashtagy. Pokud uživatel klikne na hashtag, otevře se stránka s příspěvky, opatřenými stejným hashtagem. Díky tomu můžete správně zvolenými hashtagy získat solidní návštěvnost.

Sledujte, jak jsou vaše hashtagy úspěšné

Pokud máte na Instagramu firemní účet, můžete sledovat, jak jsou vaše hashtagy úspěšné v získávání návštěvnosti pomocí služby Instagram Insights. Zjistíte zde také spoustu dalších informací o vašich odběratelích, návštěvnících a výkonu vašich příspěvků.

Jaké hashtagy používat a jakým se vyhnout

Hashtagy jsou skvělý způsob, jak získat nejen více návštěvníků, ale také více aktivity (engagement). Pokud je použijete správně, pomohou vám zvýšit dosah vašich příspěvků a přilákat více odběratelů. Správné použití hashtagů ale není jednoduché. Abyste z nich získali maximum, je potřeba být při jejich tvorbě kreativní a zvolit správnou strategii, kdy a jaké hashtagy použít. Používání těch nejpopulárnějších, jako jsou #love, #happy a podobně, není příliš praktické kvůli gigantické konkurenci, které musíte čelit. Mnohem lepší je použití specifických, úzce zaměřených oborových tagů, které přesně vystihují váš příspěvek. Můžete vytvořit i svůj vlastní hashtag, například #restauraceumarusky, který poté budete propagovat v rámci dalších on-line i off-line firemních aktivit, jako jsou webové stránky, e-maily, vizitky nebo třeba billboardy.

Používejte geotagy

Pokud je vaše firma zaměřena spíše na lokální zákazníky, je dobré použít hashtagy vztahující se k vašemu okolí, například #hospodavhornidolni nebo použít takzvané geotagy. Jde o hashtagy, které se vztahují ke konkrétní lokaci, například #praha.

Celá kategorie Sledující na Instagramu / Instagram followers