Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / YouTube zhlédnutí a odběratelé

Nejprodávanější

Jak organicky navýšit počet zhlédnutí na Youtube

Pokud chcete, aby váš Youtube kanál měl hodně odběratelů, musíte na Youtube nahrávat videa, která budou uživatele zajímat. V současnosti, kdy na Youtube nahrává své výtvory desítky milionů lidí z celého světa, může být těžké se v takové konkurenci prosadit. U některých typů videí však máte o něco větší šanci.

Jaká videa mají nejvíce sledování

Videa, která získávají nejvíce sledování, jsou taková, která pomáhají divákům řešit nějaký problém nebo přinášejí nějakou informaci. Vysokou sledovanost vám mohou přinést například:

Let`s play videa:

Videa, která ukazují, jak hrajete nějakou počítačovou hru. Spousta lidí, kteří si chtějí koupit počítačovou hru, nevěří reklamám a rádi se podívají, jak se hra ve skutečnosti hraje. Tento typ videí je v současnosti velice populární, přestože konkurence je obrovská. Pokud se však zaměříte na hry mimo mainstream, můžete získat slušnou návštěvnost.

DIY videa:

Velmi populární jsou na Youtube různá videa typu "udělej si sám". Pokud jste alespoň trochu manuálně zruční, zkuste nahrávat videa, ve kterých detailně ukazujete, jak něco vyrábíte nebo opravujete. Může to být téměř cokoli, například výměna žárovky v autě.

Video recepty:

Z podobného soudku jsou i videa, ve kterých předvádíte detailní způsob, jak připravujete nějaké jídlo. Spousta lidí si s recepty z kuchařských knih neporadí a video je pro ně skvělý způsob, aby zjistili jak na to.

Virtuální turistika:

Velkou popularitu si získávají i videa, kde autor s kamerou připevněnou na hlavě nebo na kole prochází nějakou atraktivní lokalitou. Spousta lidí, kteří se chystají na dovolenou se nejdříve na Youtube shánějí po podobných videích, aby věděli, jak to v jejich cílové destinaci vypadá. Pro jiné je to zase relax a náhrada za cestování.

Získejte návštěvníky z vyhledávačů

Vaše videa by měla obsahovat titulek, který přitáhne pozornost a vzbudí zvědavost návštěvníka. Důležitý je také podrobný popis toho, co na videu je, jelikož tyto texty indexují vyhledávače a vaše video tak může získávat zhlédnutí nejen z Youtube, ale také přímo z Google.

Celá kategorie YouTube zhlédnutí a odběratelé