Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / Sledující na Instagramu / Instagram followers

Nejprodávanější

Jak na Instagram

Instagram je skvělé místo k propagaci vašich výrobků a služeb. Získat a udržet si dostatečné množství aktivních odběratelů však není v současné konkurenci nic jednoduchého.

Jak udržet své odběratele aktivními?

Instagram je platforma, na které její uživatelé hledají především kvalitní fotografie a videa. Pokud si chcete udržet aktivní odběratele, zveřejňujte obsah pravidelně, a pouze ve vysoké kvalitě. Abyste udrželi odběratele aktivními, je velmi důležitá zpětná vazba. Odpovídejte tedy na komentáře uživatelů co nejdříve.

Jak přirozeným způsobem zvýšit počet odběratelů?

Jedním z nejjednodušších způsobů získání nových odběratelů je zveřejňování kvalitního, unikátního obsahu, opatřeného zajímavými popisky, a pečlivě vybranými hashtagy. Vkládejte příspěvky ve správný čas. Zkoušejte, kdy na ně lidé nejvíce reagují. Nejlepší čas pro zveřejnění bývá obvykle mezi 17-18 hodinou, kdy je největší šance, že si vašeho příspěvku lidé všimnou. Pomůže také, když budete odebírat kanály ostatních uživatelů. Je vysoká šance, že se stanou na oplátku také vašimi odběrateli.

Jaké příspěvky zveřejňovat na Instagramu a jaké naopak ne?

Vaši Instagram sledující nechtějí vidět nudné, nezajímavé příspěvky, které nesouvisejí s tématem vašeho kanálu. Vkládejte proto pouze zajímavý obsah v co nejvyšším rozlišení a kvalitě. Zajímavé příspěvky ve vysokém rozlišení získávají mnohem více komentářů a lajků, než stejné příspěvky v nízkém rozlišení.

Jak používat hashtagy?

Hashtagy pomáhají uživatelům k lehčímu nalezení obsahu, který hledají. Používejte proto hashtagy, které jsou relevantní k vašemu příspěvku. Pokud možno, vyhněte se nejpopulárnějším hashtagům, jako jsou #love, #happy a podobně. Tyto hashtagy mají obrovskou konkurenci, ve které je těžké se umístit. Vyplatí se používat i geotagy, které označují místo pořízení fotografie. Lidé totiž často hledají obrázky vztahující se k určité lokaci.

Jak analyzovat a měřit návštěvnost na Instagramu?

Měření a vyhodnocování aktivit uživatelů je jednou z nejdůležitějších podmínek úspěchu na Instagramu. V nástroji Instagram Insights, který je součástí vašeho účtu, můžete sledovat, kolik lidí navštívilo váš účet, jaký mají vaše příspěvky dosah, a jak často jsou lajkovány, sdíleny, nebo komentovány.

Slovníček:

Followers:

Jde o uživatele Instagramu, který sleduje váš účet a může lajkovat a komentovat vaše příspěvky.

Dosah:

Dosah příspěvků na Instagramu je množství lidí, které vidělo váš příspěvek. Pokud má váš příspěvek dosah 100, znamená to, že jej zhlédlo 100 lidí.

Hashtag:

Slovo či krátké slovní spojení, začínající znakem #. Účelem Hashtagů je pomáhat uživatelům k snadnějšímu nalezení obsahu, který hledají. Pokud označíte svůj příspěvek hashtagem, mohou uživatelé kliknutím na něj zobrazit stránku se seznamem ostatních příspěvků, používajících ten samý hashtag.

Influencer:

Influenceři jsou uživatelé Instagramu, kteří požívají velké vážnosti a autority mezi ostatními uživateli. Influenceři mají velké množství followerů, a jejich názory mohou významným způsobem ovlivňovat ostatní. Často jde o celebrity, nebo osoby, které mají určitou autoritu i v reálném světě.

Celá kategorie Sledující na Instagramu / Instagram followers