Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / Popisy produktů

Nejprodávanější

Jak by měly vypadat popisky e-shopů

Popisek u zboží ve vašem e-shopu je jedním z klíčových faktorů, které rozhodují o tom, jestli si zákazník něco koupí. Napsat správné popisky do e-shopu není vůbec jednoduché, jelikož musíte vmáčknout co nejvíce informací do poměrně krátkého textu, kterým navíc musíte zákazníka přesvědčit ke koupi vašeho produktu. Jak tedy psát skvělé popisky zboží v e-shopu?

Zjistěte kdo je vaše cílová skupina

Předem si ujasněte, jací lidé tvoří vaši cílovou skupinu a přizpůsobte text jejich stylu vyjadřování. Dáte tím zákazníkům najevo, že jste jeden z nich a že rozumíte jejich potřebám. Díky tomu bude váš produkt pro zákazníka mnohem důvěryhodnější.

Soustřeďte se na výhody produktu pro zákazníka

Kupujícího většinou nezajímají ani tak skvělé funkce vašeho produktu, jako spíše to, jaký jemu osobně přinese prospěch. Technické specifikace produktu jsou sice důležité, ale informace, které zákazníka přesvědčí ke koupi, jsou většinou ty, které popisují, jak produkt dokáže zlepšit jeho život.

Volte správná slova

Existují jistá slova a fráze, které u lidí vyvolávají přirozené emoční reakce. Zapojení emocí umožnuje vykreslit produkt v lepším světle a zvyšuje ochotu lidí nakupovat. Pokud v popisu zboží na vašem e-shopu použijete některé z těchto slov, můžete své zákazníky snadno přesvědčit, aby uskutečnili nákup. Tato kouzelná slova jistě znáte z většiny televizních reklam, jsou to například: vítězný, potěšení, věřit, hrdina, vzrušující, naděje, šťastný a mnoho dalších.

Správné popisky jsou snadno pochopitelné

Lidé obtížně udrží pozornost a většinu textu na stránce nečtou. Úspěšný popisek musí být proto schopen předat všechny podstatné informace co nejjednodušeji, tak aby byl kupující schopen najít přesně ty informace, které potřebuje, aniž by se zbytečně rozptyloval balastem. Dosáhnete toho tak, že uděláte popisky co nejvíce strukturované. Měly by obsahovat různé body, odrážky, krátké odstavce tvořené jen několika málo větami a zdůrazněním důležitých slov tučným fontem, popřípadě jinou barvou.

Celá kategorie Popisy produktů