Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / PR články

Nejprodávanější

Jak by měl vypadat kvalitní PR článek

Doby, kdy PR články znamenaly jen text přeplněný klíčovými slovy, který nedával příliš smysl, jsou dávno pryč. Dnešní vyhledávače jsou mnohem chytřejší než dříve a pokud chcete zveřejnit PR článek, který splní svůj účel, mělo by jít o kvalitní, gramaticky a stylisticky správný text, který bude schopen vylíčit vaši službu, produkt nebo firmu v pozitivním světle a zároveň bude splňovat požadavky na SEO a copywriting.

Jak by měla vypadat struktura správného PR článku?

Aby byli čtenáři ochotni si přečíst váš PR článek, měl by obsahovat informace, které jsou pro vašeho čtenáře zajímavé, popřípadě užitečné. Představte si, že chcete pomocí PR článku propagovat prostředek na hubnutí. Struktura článku by v takovém případě měla vypadat následovně: • Co je obezita a jak poznám, že jsem obézní? (identifikace problému) • Jaká rizika a nemoci vám hrozí, pokud budete mít nadváhu? (rizika v případě neřešení problému) • Jakým způsobem lze nadváhu snížit? (možnosti řešení) • Jaké mají jednotlivé možnosti výhody a nevýhody? • Představení vašeho produktu, který problém efektivně řeší. • Výhody vašeho řešení oproti jiným. • Kontaktní informace (www stránky, telefon…) Článek by měl potenciálního zákazníka informovat o problému, který jej trápí, důkladně mu vysvětlit celou problematiku, nabídnout mu různé možnosti řešení a na závěr představit váš produkt, který bude prezentovat jako nejlepší možnost a poskytne mu odkaz, kde se může dozvědět více informací.

Ujasněte si, pro jakou cílovou skupinu je PR článek určen

V závislosti na tom, kde bude PR článek umístěn, uvažujte nad tím, jací lidé jej budou číst. Každá cílová skupina má trochu jiné potřeby a slyší na jiné argumenty. Cílové skupině by měly odpovídat také použité jazykové prostředky. Článek umístěný na webu pro teenagery vyžaduje jinou formu, než článek na webu pro ženy v domácnosti.

Celá kategorie PR články