Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / Copywriting

Nejprodávanější

4.
Cena
od 303 Kč

Jak by měl vypadat článek na web

Při psaní článků na web závisí úspěch na dvou věcech. Jednou z nich je samotná informace, kterou se snažíte sdělit a druhou je forma, jakou tuto informaci předložíte čtenářům. Jak tedy psát skvělé články na web?

Použijte přitažlivý nadpis, který ve čtenáři vzbudí zvědavost

Nadpis je většinou to první, co návštěvník z vašeho článku uvidí. Pokud v tento okamžik nedokážete zaujmout jeho pozornost a vzbudit jeho zvědavost, bude to také to poslední. Dobře zabírají superlativy a slova, která vzbuzuj ve čtenářích emoce, a to jak kladné, tak i záporné (milovaný, nenáviděný, dechberoucí, otřesný…) Nadpis by měl být stručný, aby jej lidé byli ochotni vůbec dočíst do konce. Ideální je, pokud se dokážete vejít do 5 slov. Pozornost čtenářů si také získáte, pokud v nadpisu použijete číslo, ideálně na začátku, přičemž lépe fungují čísla lichá. Například "7 věcí, které ženy milují".

Článek na web by měl být přehledný

Uživatelé internetu neradi čtou dlouhé bloky textu. Váš článek byste měli co nejvíce strukturovat, abyste udrželi čtenářovu pozornost. Dosáhnete toho pomocí nadpisů H2 a H3, používáním krátkých odstavců, odrážek, seznamů a v neposlední řadě zvýrazněním důležitých slov nebo částí textu, například pomocí tučného písma. Správně strukturovaný text je nejen mnohem lépe čitelný pro návštěvníky, ale ocení jej i vyhledávače.

Vložte do svých článků přidanou hodnotu

Vyvarujte se obecných a nicneříkajících textů. Do svých článků vložte praktické a unikátní informace. Nikdo totiž nechce číst články, ze kterých se nedozví nic podstatného. Vložte proto do svých textů příklady z reálného života, které umožní čtenářům zapojit při čtení jejich emoce. Obzvláště pokud je cílem článku přimět čtenáře k nějaké akci je zapojení emocí velmi užitečné.

Pište text tak, aby jej pochopilo cílové publikum

Váš článek nemusí být pro každého. Předem si ujasněte, jaký typ lidí tvoří vaše cílové publikum a formulujte text tak, aby jej pochopili ti, kterým je určen. Používejte výrazy a styl komunikace, který používá vaše cílová skupina a dejte čtenářům najevo, že jste jeden z nich a že rozumíte jejich potřebám. Díky tomu bude váš článek pro čtenáře mnohem více důvěryhodný.

Celá kategorie Copywriting