Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / Tvorba reklamních bannerů

Nejprodávanější

1.
Cena
315 Kč

Animovaný vs. statický banner

Se statickými bannery můžete mít problémy získat takovou pozornost návštěvníků, jakou byste si přáli. Reklamy je všude mnoho a lidé se ji naučili do jisté míry ignorovat. Abyste si získali jejich pozornost, zkuste využít animovaných bannerů. Lidský mozek má totiž podvědomou snahu zaměřovat pozornost na věci, které se hýbou. Animované bannery tohoto efektu využívají a pomocí pohyblivých obrázků si získávají pozornost návštěvníků.

Jsou lepší animované nebo statické bannery?

Přestože si animované bannery snadněji získají pozornost návštěvníků, odpověď na tuto otázku není jednoznačná. Každá z variant má totiž své pro a proti. U animovaných bannerů se občas můžete setkat s nekompatibilitou, kdy se některým uživatelům nemusí zobrazovat správně. Na druhou stranu, tuto drobnou nevýhodu vyváží mnohem vyšší CTR. Statické bannery sice nemají problém s kompatibilitou, ale mnohem častěji je uživatelé přehlédnou díky bannerové slepotě.

Proč mají animované bannery vyšší CTR?

Internetová reklama nás neustále obklopuje a lidé si zvykli ji téměř nevnímat. Pokud se však na stránce něco hýbe, zaregistrují to většinou i uživatelé, kteří statické bannery zcela ignorují. Animované bannery mohou navíc obsahovat různé slidery (sekvence více fotografií), pomocí kterých můžete předat zákazníkovi více informací (vidí vlastně několik bannerů po sobě).

Jaké formáty animovaných bannerů použít?

Většina animovaných bannerů je ve starším formátu GIF, popřípadě v moderním formátu HTML5. Vytvořit animovaný banner ve formátu HTML5 sice není tak jednoduché jako u animovaného GIFu, ale HTML5 formát má mnoho výhod. Banner může obsahovat například video, minihry nebo interaktivní formuláře. Do HTML5 banneru můžeme umístit téměř cokoli, takže se jedná o velmi účinný způsob reklamy. Dříve se animované bannery tvořily také pomocí technologie Flash, která se však dnes již většinou nepoužívá.

Celá kategorie Tvorba reklamních bannerů