Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!

SEO optimalizátor

SEO optimalizátor

Ovládněte přední příčky vyhledávačů a dopřejte svému webu organickou návštěvnost. Zapomeňte na drahé reklamní prokliky a zajistěte si dlouhodobou návštěvnost zdarma. Pokud si v SEO odvětví nejste příliš jistí, pomoci vám může ověřený specialista - tedy SEO optimalizátor. Jejich nabídky můžete navíc najít také na Stovkomatu.

SEO optimalizátor, který neexistuje

SEO optimalizátor

Jak jistě víte, SEO je zkratka (resp. tedy akronym) označující anglický výraz Search Engine Optimization. U nás ji tedy často překládáme jako optimalizaci pro vyhledávače. A právě proto je označení SEO optimalizátor trošičku neforemným spojením. Je to, jako byste o něm říkali, že je optimalizátor optimalizace vyhledávačů. Bohužel se již ovšem jedná o obecně vžitý výraz, na který jsou často SEO konzultanti či SEO specialisté značně hákliví.

Co má za úkol SEO konzultant?

Ať už tedy budeme používat název SEO konzultant, specialista či optimalizátor, bez jeho práce se často z místa nehneme. Hlavní náplní jeho práce je samozřejmě neustálé zlepšování či udržování pozic ve vyhledávačích pro vybraná klíčová slova. Jak ale poznáme, že se jedná o skutečného profíka, který něco dokáže, a ne podvodníka, který bude za naše peníze zaříkávat klíčová slova pomocí kouzel a lektvarů?
Za SEO specialistu by samozřejmě měly samy hovořit recenze, reference a především aktuální klíčová slova klientských webů, která dokázal vyšvihnout na slušné pozice. Měl by pro nás zvládnout kompletní SEO činnosti od prvotní konzultace a potřebných analýz až po skutečné výsledky.
Mezi práci SEO konzultanta tedy nepatří pouhé testy, osazení webu klíčovými slovy a nabrání relevantních zpětných odkazů. Měl by na základě dlouhodobého pozorování zákaznického chování umět přijít také s návrhy na zlepšení oblasti UX (tedy zákazníkova vnímání webu a jeho částí), zvládnout technickou analýzu stránek a případně odhalit chyby bránící indexaci, ale také podávat potřebné reporty a spolupracovat s dalšími členy marketingového týmu.