SEO agentura

Chcete zlepšit své pozice ve vyhledávačích a získat tak nejen přirozenou návštěvnost zdarma, ale především navýšit své dosavadní zisky? Zapomeňte na své vlastní SEO pokusy, pošlete k šípku konzultanty, kteří ani za měsíce práce nedokázali předvést solidní výsledky. Vsaďte na zkušenou SEO agenturu, která zkrátka ví, co dělá. Nebo vybírejte z pestré nabídky služeb SEO specialistů na Stovkomatu.
Výhody SEO agentury

Stejně jako jednotlivci, kteří se zabývají optimalizací pro vyhledávače, by i SEO agentura měla být schopná upoutat vaši pozornost. Nejen svým poutavým logem a spoustou slibů. Za agenturu by měly hovořit především její recenze, zkušenosti klientů a zejména pak doložitelné výsledky optimalizace.
Oproti konzultantům má SEO agentura jednu zásadní výhodu. O každou jednotlivou položku, která je k optimalizaci potřeba, se stará příslušný specialista. Jeden se pustí do výběru klíčových slov, další zase mohou řešit linkbuilding nebo copywriting. Jelikož se každý z nich specializuje jen na určité SEO odvětví, celkové výsledky by měly být na mnohem vyšší úrovni.
Jak vybrat SEO agenturu?
I přes všechny předpoklady se bohužel stále najdou agentury, které s klienty nejednají narovinu a těží z jejich případné neznalosti oboru. Pokud se tedy nechcete rozhodovat jen na základě recenzí, máme pro vás několik varovných signálů.
Prvním z nich je určitě garance pozic ve vyhledávačích. Jakmile toto na webu uvidíte, zbystřete. Ani nejzkušenější SEO guru není schopný vám pozice garantovat. A to z důvodu, že algoritmy robotů vyhledávačů, kteří pozice přidělují, se mění zcela nepředvídatelně a často. Jen Google za rok provede takových změn téměř okolo jednoho tisíce. Velký vliv pak hrají také neovlivnitelné aktivity konkurence.
SEO paušál. Slovní spojení, ze kterého každou slušnou agenturu mrazí. Spousta z těch méně solidních jej totiž dokážou úžasným způsobem zneužívat. Nikdy neplaťte peníze, pokud přesně nevíte, za co. Spousta těchto koumáků totiž funguje na tom, že vás dostanou na přední pozice pro určitá klíčová slova a další měsíce jen s rukama za zády kasírují. Vždy chtějte vědět přesné a podložitelné činnosti, které agentura za fakturované období provedla.
Pozor si dávejte také na správný výběr klíčových slov. Vyhněte se obecným slovům a zaměřte se na tzv. long tail výrazy, které obsahují přesné slovní spojení toho, co zákazník hledá. Čekají pak na vás mnohem lepší konverze. Stejně tak se vyvarujte nákupu zpětných odkazů. Ty už jsou v dnešní době pasé a mohly by vašemu webu spíše uškodit.