Jak vytvořit logo
Bez poutavého loga se zkrátka žádný online projekt neobejde. Jeho atraktivní podoba vám pomůže s budováním vlastního brandu a zaručí, že si vás zákazníci lépe zapamatují. Logo si můžete nechat vytvořit nebo přepracovat grafiky ze Stovkomatu nebo si zkusit jej připravit sami podle svých představ.
Pokud již máte zkušenost s tvorbou grafiky a přístup k některému z grafických programů, ve kterém je možná tvorba či editace vektorových souborů, máte vyhráno. Ne každý z nás má ovšem to štěstí. Zbývají vám tedy tři možnosti. Můžete si nechat vytvořit profesionální logo grafickou společností, která se postará o jeho jedinečnost i kompletní logo manuál. Druhou a levnější volbou může být vytvoření loga grafiky ze Stovkomatu, kteří svou práci také bravurně zvládají. Pokud ale chcete ušetřit a vyzkoušet si něco nového, můžete si logo vytvořit sami.
Poslouží vám k tomu intuitivní desktopové i online programy pro tvorbu loga. Vybírat v nich většinou můžete z předvolených šablon, zajímavých ikon, které logo hezky doplní, nebo si dokonce vybrat některý z mnoha fontů. Samozřejmostí je pak změna jednotlivých barev nebo možnost pozdější editace loga. V kvalitních logo creatorech máte k dispozici velice kvalitní vektorový výstup. A pokud se vám dílo podaří, zákazníci jen stěží odhalí, že se nejedná o zakázkovou tvorbu.
Na co si dát při tvorbě loga pozor?
Pokud již máte vytvořený web, na kterém bude logo umístěno, nebo máte vybranou jeho grafickou šablonu, vycházejte z použitých barev. Logo by mělo plně zapadat do kompletního vizuálu. Rozložením, stylem i barvami. Určitě se vyhýbejte kopírování či napodobování konkurence. Jedná se o právně napadnutelnou věc a ani v očích zákazníků byste si nepolepšili. Logo by nemělo být ani příliš fádní, ale také příliš komplikované. Vsaďte zkrátka na jednoduchost a originální vzhled, který zákazníkům napoví, co nabízíte.