Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!

Nejprodávanější

Co je PR článek?

Co je PR článek?

PR článek je marketingový text, který ze čtenáře udělá vašeho zákazníka, seznámí ho s produktem nebo posílí povědomí o značce. Určitě jste se již mnohokrát setkali s označením PR článek. Možná jste však až do dnešního dne neměli tušení, o jak cenný marketingový nástroj se jedná. Pojďte s námi odhalit jeho kouzla, abyste si následně dokázali vybrat z nabídek PR článků na Stovkomatu takovou, která bude plně odpovídat vašim představám.

Co je to tedy ten PR článek?

Co je PR článek?

Anglická zkratka PR vychází z pojmu public relation, který v překladu označuje vztah s veřejností. PR články by tedy měly být texty, díky kterým můžete široké skupině čtenářů představit vaše služby, produkty nebo celé projekty. V rukou zkušených piáristů se tedy může jednat o velice efektivní marketingový nástroj. PR články jsou tedy marketingové texty určené k propagaci. Slouží ke zvýšení návštěvnosti a samozřejmě také zisků. Díky jejich publikaci na webech a magazínech navíc můžete získat také hodnotný zpětný odkaz.

Co má PR článek obsahovat?

PR článek není jen marketingovým nástrojem, ale také vizitkou vaší služby či propagovaného produktu. Jeho tvorbě je tedy potřeba věnovat zvýšenou pozornost. Často to jsou totiž právě PR články, ve kterých se o vás veřejnost poprvé dozví. Je tedy nezbytné je upoutat hned ze startu tak, aby se z pouhého čtenáře stal nejen návštěvník vašeho webu, ale především skutečný zákazník. Nejdůležitější je samozřejmě obsah PR článku. Fádní a nudný text totiž nikoho zajímat nebude. Buďte tedy při psaní k zákazníkům pozorní, probuďte v nich zvědavost a zvýrazněte své výhody, které v porovnání s konkurencí máte. Vyvarujte se ale přehnané sebechvále a nepopisujte své služby se samými nej. Buďte upřímní, běžte k věci a originálně, ale pravdivě seznamte potenciální zákazníky s tím, co jim může produkt a jeho nákup přinést. Samozřejmostí by měla být také vizuální stránka. PR článek rozčleňte do odstavců, zvýrazněte hlavní body a text doplňte poutavými fotografiemi či obrázky.