Co je copywriting?
Ať už je pro vás práce na internetu každodenní povinností nebo pouze večerním koníčkem, určitě jste se již setkali s často zmiňovaným copywritingem. Pokud si ovšem stále nejste jistí, co se pod tímto pojmem skrývá nebo potřebujete poradit, jak vybrat copywritera, který připraví článek přesně podle vašich představ, mrkněte se s námi na následující řádky. A pak už jen postačí vybrat z pestré nabídky našich tvůrců.
Jak již samotná část názvu napovídá, jedná se o psaní - přesněji tedy o tvorbu textu, který slouží především k marketingovým účelům. Aniž bychom si to uvědomovali, s prací copywriterů se setkáváme téměř při každé návštěvě internetu. Občas na nás vyskočí na titulní stránce e-shopu, jindy na oblíbeném blogu nebo webových stránkách naší kadeřnice.
Jedná se zkrátka o tvorbu nejrůznějšího textového obsahu, který slouží nejen pro jeho samotné čtenáře, ale zároveň by měl obsahovat také dostatek klíčových výrazů, které jsou důležité pro lepší umístění na pozicích vyhledávačů.
Jak poznat dobrý článek?
Určitě vám nemusíme připomínat, že správný copywriter by měl mít rozsáhlou slovní zásobu, cit pro psaní a bravurně ovládat gramatiku. Velmi podstatné jsou ovšem také alespoň základní znalosti SEO - tedy optimalizace pro vyhledávače, díky kterým dokáže do každého článku správně umístit vybraná klíčová slova.
Správně napsaný článek by měl být samozřejmě čtivý a jeho čtenářům předat veškeré potřebné informace lehkou a srozumitelnou formou. Stejně tak účelný by měl být pro zmíněné vyhledávače, kterým zase nabídne vybrané klíčové výrazy, jejichž pozice chcete ve výsledcích vyhledávání podpořit.
Za dobrým copywriterem stojí především jeho výsledky, ukázky či recenze spokojených klientů, výhodné nabídky od prověřených tvůrců můžete najít právě na Stovkomatu.
Kde všude se dá copywriting použít?
Pokud chcete mít svůj e-shop, web či jiný projekt opravdu skvěle vyladěný, nepostačí pouze dokonalý design, zaměřit byste se měli také na jeho obsahovou část. Důležitý bude nejen perfektně sepsaný uvítací text nebo informační článek o vašich službách, copywriting můžete využít také u popisů produktů či nabídek, v poutavých reklamních kampaních, PR článcích nebo samozřejmě na svém blogu. Zkuste zkrátka každý kousek možného textu využít na maximum.