<< Zpět | Kategorie: Info pro prodejce
Dne 10. června
Velká řada uživatelů žádala přidání údaje, za jak dlouho obvykle dostanou odpověď na svou otázku. I my jsme cítili, že reakční doba někdy není taková, jaká by mohla být a proto nově začneme informovat uživatele na dobu, do kdy prodejce obvykle odpoví na zprávu.
Tato doba je rozdělena na:
obvykle do několika hodin,
obvykle do několika dní,
obvykle do týdne,
obvykle do 10 dní,
obvykle za více jak 14 dní.
aktivní prodejce začneme brzy zvýhodňovat. Algoritmus řeší to, kolika uživatelům odpovídáte, na jaké typy zpráv apod.
Doba reakce se nepočítá u poptávek a uživatelů Rondo a Admin. Dále se doba reakce neřeší při komunikaci v zakázce. Jedná se pouze o klasickou komunikaci přes soukromé zprávy.
Pokud je konverzace ukončena, klikněte na příslušnou volbu "Označit konverzaci za ukončenou", kterou najdete nad textovým polem v samotné konverzaci.
Od 20. 6. bude tento údaj veřejně zobrazován a propagován.
Do této doby vidíte svou reakční dobu pouze vy a to ve ve svém profilu, např.: https://www.stovkomat.cz/uzivatel/FacebookWizard