Kompletní audit marketingové komunikace a technického stavu
Těžit ze služby budou především začínající eshopy, které neví kudy kam, stagnující eshopy a eshopy, které cítí, že je něco špatně, ale nedokáží problém definovat.
Audit rozebere detailně vaše marketingové aktivity a jasně nadefinuje nejlepší "poměr cena/výkon" aktivity a kanály, které je potřeba využívat ve vašem odvětví, poukáže na technické nedostatky a očividné chyby. Nalezne příležitosti, kde vaše konkurence zaostává a naučí vás, jak už si nikdy nenechat "ujet vlak".
Obsah auditu je doporučení, kontrola a hledání příležitostí nejen v:
- Technický stav (Je váš web "UpToDate"? Fungují vám měřící kódy, pixely, používáte analytické nástroje?)
- SEO (Jak vypadají vaše meta data? Core web vitals? Máte vstupní stránky na nejdůležitější dotazy?)
- PPC (Používáte správný typ kampaní? Není vaše publikum spíše na TikToku a vy zatím utrácíte hlavně za Facebook reklamu?)
- Copywriting (Máte blog? Dává smysl? Víte jak napsat reklamní text? Vzbuzuje textace vašeho webu chuť dokončit objednávku?)
- Sociální sítě (Používáte správné soc. sítě? Řešíte komunitní správu? Dává váš obsah smysl?)
- Brand (Je vaše značka konzistentní? Řeší Touchpointy? Poznám váš banner i bez toho, aby na něm bylo vaše logo?)
- Produkce (Fotíte a točíte videa? Děláte to efektivně, aby vám to nezabíralo půlku týdne? Vrací se vám čas a úsilí vložené do produkce?)
- Emailing (Posíláte newslettery? Mají nějakou strategii? Čte je někdo?)
- UX/CRO (Neházíte zákazníkům klacky pod nohy při nákupu? Máte dobrou průchodnost webem? Říká mi web jasně, co mám udělat a kam kliknout?)
- Inovační procesy (Sledujete a reagujete na nové trendy? Implementujete moderní technologie a zkoušíte nové reklamní příležitosti?)
- Služby a produkt (Ví zákazníci o vašich konkurenčních výhodách nebo je znáte jenom vy?)
- Affiliate marketing, Influencer marketing, Offline marketing (Víc se bohužel nedozvíte, narazil jsem na limit 2000 znaků.)