Klasifikační analýza klíčových slov vám pomůže jak organickém vyhledávání, tak i v placeném vyhledávání. Používejte hledané výrazy a tvořte díky nim lépe cílené stránky s hodnotnějším obsahem pro návštěvníky vašeho webu. Klasifikační analýza je plná dat, díky kterým se posunete o několik levelů výše. V přehledném průvodci vám vysvětlím, jakým stylem s analýzou pracovat. Analýza obsahuje rozdělení slov do určitých kategorií. Měsíční hledanost slov, nebo výrazů. Jejich konkurenčnost atd. Po dokončení analýzy je vhodné vytvořit analýzu obsahu konkurence, aby jste věděli v čem má váš web mezery, jedná se o tzv. "content gap" analýzu.
- googlesheet s klasifikační analýzou klíčových slov
- průvodce jak s analýzou pracovat a vytěžit z ní maximum
- doporučení pro aktualizaci obsahu, či tvorbu nového obsahu